dnes je 4.2.2023

Input:

Prezentační dovednosti na dálku - v neosobním kontaktu

29.7.2020, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 02:00:43

Kurz mapuje předpoklady pro efektivní jednání vedená různými formami a na různých úrovních. Objem zprostředkovaných kontaktů – skype, telefon… – je dnes výrazně vyšší, než v normální situaci. A proto právě zde je třeba zvýšit efektivnost, posílit své dovednosti. Seminář provede posluchače kritickými místy v komunikaci s klienty, obchodními partnery i úřady… V jednotlivých fázích jednání získá posluchač doporučení postupů pro vyšší efektivnost dialogu a pro předcházení kolizím.

Kapitoly videa

Videoseminář je určen pro

  • vítěze ve vyjednávacích situacích
  • obchodníky
  • poradce
  • manažery na všech stupních řízení
  • ty, kdož chtějí zlepšit své prezentační dovednosti

cílem videosemináře je naučit se

  • budovat důvěryhodnost vlastní osoby
  • vnímat a efektivně využívat vztahový, lidský rozměr vyjednávání
  • pohotově identifikovat styl komunikačního partnera
  • umět se rychle přizpůsobit, rychle reagovat
  • používat nástroje pro rychlé vytváření dlouhodobých pozitivních vztahů s komunikačním partnerem
  • ušetřit čas při komunikaci

obsah videosemináře

  • Námitky, protinázory, kritika, nedůvěra a jak jim čelit
  • Různé typy „výhrad“, jejich kategorizace
  • Postupy pro řešení
  • Působení na emoce partnera
  • Psychologické manévry
  • Opět empatie v hlavní roli
  • Závěr jednání
  • Poslední dojem – takto se fixujeme do paměti partnera
  • Příslib dalšího pozitivního vývoje
  • Emocionální ovlivnění partnera
  • Racionální rovina
  • Vyhodnocení jednání, následné kroky

On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv

On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect. Link k přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Lektor

Ing. Petra Palasová

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata propojená s psychosociálními dovednostmi – komunikaci, vedení lidí, teambuilding, motivaci, time a stress management, profesní vzdělávání asistentek, etiketu. V seminářích akcentuje aktivní zapojení posluchačů a vede je formou tréninků k získávání  znalostí a především dovedností.
Externě vyučuje komunikaci, etiketu a customer relationship management na Středočeském vysokoškolském institutu.

Na svém osobním rozvoji pracuje nejen doplňováním aktuálních teoretických znalostí, ale také formou participace na manažerských i obchodních pozicích.

Nahrávám...
Nahrávám...