dnes je 12.8.2022

Input:

Prevence syndromu vyhoření ve školním prostředí

21.1.2021, Zdroj: Verlag Dashöfer, Délka videa: 01:47:02

Naučte se minimalizovat rozvoj syndromu vyhoření.

Kapitoly videa

Cílem on-line semináře je seznámení účastníků s termíny stres, syndrom vyhoření, stres v učitelství a jeho obraz v nejnovějších výzkumech, copingové strategie ve školství a jejich funkčnost v prevenci syndromu vyhoření. Webinář kombinuje teoretické vstupy se zážitkovými aktivitami, které umožňují téma prakticky reflektovat. Modul má teoreticko-praktický charakter. 

Na konci on-line semináře jsou účastníci schopni lépe porozumět klíčovým termínům, reflektovat je ve vlastní pedagogické praxi a postupovat preventivně v rámci vlastní psychohygieny tak, aby se minimalizovat rozvoj syndromu vyhoření.

Lektor

PhDr. Mgr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D.

PhDr. Mgr. Veronika Pavlas Martanová, Ph.D.

Absolventka oboru český jazyk a dějepis na UJEP Ústí nad Labem a oboru psychologie se speciální pedagogikou na Pedf UK v Praze, kde později získala doktorát z psychologie. Absolvovala výcvik v Gestalt psychoterapii a postupem let i výcvik v supervizi. Pracuje v Pedagogicko–psychologické poradně pro Prahu 6 a vyučuje české i zahraniční studenty na katedře psychologie Pedf UK. Věnuje se problematice dětské psychoterapie a poradenství, pracuje s dětmi s problémovým chováním. Má četné zkušenosti s lektorováním dospělých a vedením týmů. Pracuje interaktivně a využívá principů zážitkové pedagogiky. Ráda propojuje nejnovější poznatky z výzkumů s praktickým životem. Když je čas, publikuje. Když není, pokouší se o to.

V posledních letech se věnuje supervizi ve školství a prevenci vyhoření u učitelů.

Ve volném čase běhá, cvičí jógu, čte a cestuje s rodinou. Má ráda lidi.

Nahrávám...
Nahrávám...