Tvorba evaluačního nástroje pro hodnocení výsledků dětíGarance
27.3.2015,
, Zdroj: Verlag DashöferHodnocení toho, jak se děti prostřednictvím vzdělávacího působení učitele vyvíjí, je základním předpokladem pro naplnění požadavků RVP PV: „Důležitým úkolem předškolního vzdělávání je vytvářet dobré předpoklady pro pokračování ve vzdělávání tím, že za všech…
VýchodiskaGarance
27.3.2015,
, Zdroj: Verlag DashöferV rámci kurikulární reformy školské soustavy se objevily nové pojmy vztahující se k činnostem, jejichž zavádění školy více či méně vstřícně přijímají. Jedním z nich je evaluace. Pro pochopení jejího významu je důležité znát odpovědi na několik…
Zavádění hodnotících aktivit (autoevaluace) do života školyGarance
27.3.2015,
, Zdroj: Verlag DashöferAby plnila svůj význam, tedy poskytovala dostatek informací pro vyhodnocení práce MŠ, podklady pro zpracování hodnotící (evaluační) zprávy a následně inovaci školního programu pro další období, musí mít autoevaluace jasný systém a musí se stát běžnou součástí…
Sebehodnocení učitelkyGarance
27.3.2015,
, Zdroj: Verlag DashöferSebehodnocení učitelky je jedním z nástrojů vlastního hodnocení školy. Mělo by být využito především k dalšímu rozvoji pracovníka, ke zkvalitnění jeho práce. Pomáhá hodnocenému poznat sebe sama a uvědomit si požadavky, které jsou kladeny na jeho pracovní…
Externí hodnocení a jeho přínos pro rozvoj školyGarance
27.3.2015,
, Zdroj: Verlag DashöferKritéria hodnocení a průběhu vzdělávání ČŠI pro školní rok 2022/2023Garance
30.11.2002,
, Zdroj: Verlag Dashöfer